Kunne DU tenkt deg å være fritidskontakt/besøkshjem for gutt på 6 år

Jeg er en gutt på 6 år som kunne tenke meg en fritidskontakt. Jeg liker å dra til svømmehallen eller på kino, det kan også være aktuelt å bare være hjemme hos meg på besøk. Jeg liker å spille på nettbrett eller tv-spill så det er fint om du har litt digital kunnskap da dette er en stor interesse for meg.

Det er viktig for meg att du er en rolig og oppmerksom person som ser meg og mine behov godt, jeg blir fort sliten av aktiviteter så jeg er avhengig av att du kan bremse og skjerme meg når det blir for mye.

Det er snakk om jobb inntil 12 timer pr måned.

Det er ønskelig med noen over 18 år.

Det betales lønn etter tariff. Vandelsattest kreves.

Kunne dette være noe for deg? Du kan fylle ut skjema som du finner her: Søknad om å bli støtte-/fritidskontakt - Rauma kommune

Eller ta kontakt med Randi B. Malones, Rauma helsestasjon tlf. 71 16 67 75 eller randi.malones@rauma.kommune.no