Hvem fortjener Næringsprisen 2023?

Styret for Kraftfondet skal dele ut Næringsprisen 2023, og vil nå ha ditt forslag til prisvinner.

Formålet med Rauma kommunes næringspris er å stimulere til videreutvikling og nyskaping innen næringslivet i kommunen. Utvelgelsen av kandidater og tildelingen av prisen skal dessuten være med å rette oppmerksomheten mot tilrettelegging for ny næringsutvikling.

Rauma kommunes næringspris skal være en påskjønnelse til personer, bedrifter eller organisasjoner som har bidratt til å skape eller skaffe nye og varige arbeidsplasser til kommunen. Prisen kan også gis til noen som har bidratt utenom det vanlige for å trygge og videreutvikle allerede eksisterende næringsvirksomhet. Ellers skal også interessante ideer som kan videreutvikles til varig skapende virksomhet også kunne premieres.

Juryen består av de fem medlemmene i styret for Kraftfondet. Juryen inviterer alle innbyggere til å fremme sitt forslag til vinner av Næringsprisen 2023.

Meld inn ditt forslag til vinner av Næringsprisen her

Fristen er 15. november!