Lovgrunnlag og organisering av arkivansvar

Lovgrunnlag for arkivplanen

Arkivlova § 8: Dokumentasjonsplan og internkontroll

Eit organ skal ha ein oppdatert dokumentasjonsplan som viser korleis organet har organisert arbeidet med å etterleve pliktene etter lova her.

Planen skal
a. vere utforma slik at han kan tene som ein reiskap i internkontrollen
b. gi oversyn over kva slags dokumentasjon som blir til som ledd i verksemda
c. gi oversyn over kva dokumentasjon organet forvaltar som arkiv
d. gjere greie for korleis dokumentasjon etter bokstav b og c blir lagra.

 

Arkivforskrifta § 4. Arkivplan og internkontroll

Alle offentlege organ skal til kvar tid ha ein ajourført arkivplan som viser kva arkivet omfattar og korleis det er organisert. Arkivplanen skal også vise kva slags instruksar, reglar, planar mv. som gjeld for arkivarbeidet.

 

Den øvste leiinga i organet må sjå til at arkivarbeidet blir omfatta av organets internkontroll. I kommunar og fylkeskommunar er dette ein del av det ansvaret som er lagt til administrasjonssjefen etter kommunelova § 23 nr. 2 andre punktum eller kommuneråd eller fylkesråd etter kommunelova § 20 nr. 2 andre punktum.

 

Riksarkivarens forskrift § 1-1 første ledd

Arkivplanen skal innrettes slik at den kan brukes som et redskap i organets internkontroll med arkivarbeidet. I arkivplanen skal organet dokumentere hvordan arkivansvaret blir ivaretatt, og hvordan arkivfunksjonen er organisert. Arkivplanen skal gi en samlet oversikt over organets arkiv, jf. arkivlova § 2 bokstav b.

 

Ansvarsfordeling i Rauma kommune

Klikk på en boks for å lese innholdet