Trygghetsalarm

Trygghetsalarm

Trygghetsalarm er en fastmontert alarm i hjemmet ditt som du kan bruke for å komme i kontakt med helsefaglig personell i en akutt situasjon. Alarmen skal medvirke til å skape trygghet og sikkerhet for å kunne bo lengst mulig hjemme i eget hjem.

Hvem kan få tilbudet?

  • Eldre, funksjonshemmede og andre som kan føle seg utrygge ved å bo alene.
  • Du har innlagt fasttelefon
  • Du er inneforstått med bruken

Slik søker du om trygghetsalarm

Søk trygghetsalarm ved å bruke søknadskjemaet for helse- og omsorgstjenester.

Hva koster det?

Tilbud Pris per måned (ingen mva)
Trygghetsalarm - leiepris 342
Installasjon av trygghetsalarm (engangsavgift) 750

Hva skjer videre med søknaden?

Du får svar på søknaden innen 4 uker. Dersom saksbehandlingen ikke er ferdig innen denne fristen, skal du få et foreløpig svar med antatt saksbehandlingstid.

Klage

Slik klager du på enkeltvedtaket om trygghetsalarm eller på tjenesten.   

Kontaktinformasjon

Koordinerende enhet
E-post
Mobil 918 94 010
Synnøve Wenaas
Leder Koordinerende enhet
E-post
Mobil 918 94 015
Hilde Kristin Haugen
Rådgiver
E-post
Mobil 918 94 016
Maria Homleid
Rådgiver
E-post
Mobil 947 89 206
Ingfrid Flatum Åsarmoen
Rådgiver
E-post
Telefon 918 94 017
Mobil 918 94 017

Åpningstider

Kontortid

Man-fre: 08.00- 16.00 (15.30 sommer)

Besøkstid Rauma helsehus

Kafeen: man-fre kl 10-16.

Ytterdøra: man-fre kl 07-20 (Helg: 09-20)

Adresse

Strandgata 22

6300 Åndalsnes

Kart

Fant du det du lette etter?